söndag, oktober 25, 2009

Nya tider...


Jag har fått veta att det ska bli lite omorganisering där jag jobbar, något som jag tycker ska bli jätte roligt, för jag kommer (under förutsättning att det blir som det nu är sagt) att få arbeta mer självständigt och med en inriktning mot det jag är utbildad till. Jag har stora planer på att försöka dra igång en mer samhällsinriktad verksamhet för de små liven, att använda mig av de museer som finns i staden och arbeta på ett enkelt och lättförståligt sätt kring olika teman. Nu gäller det bara att få ledningen med på mina planer, men jobbar man på en skola där humanistiska värderingar är ett att de viktigaste pelarna i undervisningen så ska det nog gå att lösa. Kanske det ska sluta i en skoltidning vem vet. Det ska bli så spännande!

1 kommentar:

Karin sa...

Åååå spännande!!!
Lycka till! Å behöver du en assistent så hojta till ;)

KRAM