onsdag, mars 15, 2006

Galna kräksjukan

Vad händer när det är som mest med saker att göra? Jo vi blir sjuka, hela familjen i magsjuka. Allt annat än roligt kan jag säga. Varför just nu? Kunde det inte ha hänt för två veckor sedan? Nix, lagen om all jävlighet säger att det ska hända nu och självklart alla på en gång. Den det är mest synd om är sprätten, dom här dagarna har han bara blivit rastad. Eller det är väl snarare så att det är han som har dragit runt med oss. Men det märks att han vill leka och busa men vi orkar inte. E hon är dock lika pigg och glad som vanligt även om hon är mindre rolig att byta blöja på just nu. Listan på saker som bör göras blir bara längre och längre… detta innebär att bakandet till E`s kalas får stryka på foten – det blir helt enkelt Smörgåsrån från macken, E lär alla fall bli glad. Det är tur att hon är så liten än så hon inte är direkt medveten om vilket ståhej det kan vara med kalas.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad jag tycker synd om dig! Mötte ju C idag och han sa att du inte alls mådde bra. Och då tänkte jag att jag ska nog inte gnälla över min onda hals, för den är så mycket lindrigare. Skickar massa kramar till dig!!! *kraaaaaaaaaaaam*